A Challenge!

Har mottagit en utmaning från Ceken.se, det är en sån där lista och så här på förhand så vet jag inte riktigt vad jag ska svara. Så det här blir spännande...

1. Tre namn du lyssnar till: Waffe, Marcus, Svensken...

2. Tre saker som skrämmer dig: Världens utveckling, universums oändlighet och rastlöshet

3. Tre saker du har på dig: 
Glasögon, Umbro byxor, Sprint tröja. Ska ju ut och löpa... måste bara ta på mig linserna först...

4. Tre av dina favoritlåtar just nu: 1.Nirvana: Heart-shaped box 2.Winnerbäck-Timglas 3.Cash-Hurt

5. Tre sanningar: 1. Jag är djupare än vad folk tror 2. Jag har jävligt svårt att komma ihåg namn när jag hälsar på någon. (Sorry Cek, stjäl den linjen för att den stämmer) 3. Jag är otroligt målinriktad just nu.

6. Tre hobbys: Fotboll (hobby/jobb), Fundera, Skriva.

7. Tre saker du vill ha: Fler siffror på kontot, serieseger för mitt lag 2009, hälsan i behåll

8. Tre personer du utmanar: Hannah.se, carroericsson.blogg.se och Linnea

Så, det där gick ju som det gick. Men det är iaf sant.

Lunchdax...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0