Kalla mig näsan

Var in och gjorde ett mindre ingrepp i snoken idag. Brände slemhinnorna i båda näsborrarna så att jag med lite tur kan få andas som folk. Funkar inte det optimalt så ska jag till kirurgen och knäcka till näsväggen. Men får hoppas att det här räcker, var ju inte sådär jätte behagligt direkt så att få en mejsel hamrad på snoken lär knappast vara bättre...

Igår var jag rätt sliten efter helgen upptäckte jag. Drog mig under lakanen redan innan kl 20.00 och vaknade kl 9 imorse... Ställde larmet på 0700 men den gubben gick inte... snooze-vm inleddes och avslutades således två timmar senare.

Träning ikväll med juniorerna igen. Blir intressant att se hur många som dyker upp.

Dagens ledtråd i tävlingen: Det är inget kinatecken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0