Önskelista till tomten del 2

Eftersom jag skrev del 1 vid den första önskelistan så måste jag ju faktiskt följa upp med en del 2. Första tanken var att göra en lista först med saker jag skulle vilja ha, men inte tror jag kommer få. Sen skulle jag följa upp det med en lista där lite mer realistiska saker skulle komma upp.

Men då hände det. Verkligheten.

Kom ju faktiskt på att det är orealistiskt att tro att jag ska få en enda julklapp och framförallt något jag önskar mig. Har inte hänt de senaste 8 åren (+/-) så varför skulle det ske iår? Det sparar mig även trubblet att skriva en del 2 som dessutom skulle blivit seriös och blottat mina innersta önskningar.

Tack verkligheten för att du finns!

Kommentarer
Postat av: Syster

Jag har köpt julklappar åt dig! kanske inte så stora och dyra men ursäkta min nuvarande ekonomi...

2008-12-23 @ 13:29:44
Postat av: Jontas

jag lovar att du ska få umgås en HEL vecka med mig nästa år! nöjd?

2008-12-23 @ 18:07:53
Postat av: Hannah

Visst är det tråkigt när man inte ha npgon julkänsla? :(



Haha ja, maten har jag sett framemot läänge ;)

2008-12-23 @ 20:31:51
URL: http://hannnah.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0