Sveeeeeeeeeeeerigeeeee!

Då sitter jag på plats hemma i Uppsala och som ni då förstår så bestämde jag mig för att åka på lördagen. Det är jävligt skönt att vara hemma igen, till folk som pratar samma språk som mig, eller ja, nästan samma iaf...

Gjorde ett obligatoriskt stopp i vätske-depån som kallas Karlstad. Blev en liten utgång med Herr och Fru Dahlin som slutade som vanligt med några mindre skandaler. Det är precis som det ska vara!

Stannade även till i Västerås och snackade med Åhman. Kallin drog en klassisk Jögga Wallin och låtsades att inte vara hemma, som vanligt.

Ska ge mig ut på en liten löptur nu för att kunna svulla julmat med gott samvete. Vad kul det ska bli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0