En ledig kväll

Precis kommit hem från jobbet och konkluderar att jag faktiskt har ledigt ikväll. Intressant. Finns givetvis en hel del saker jag borde göra och en av dom är att åka ut på gymmet en sväng.

Helgen ser ut att kunna bli intressant. Vi har julbord med jobbet, som brukligt efter jul... hmm... Dessutom går det av stapeln en tjej-cup här som Sprint arrangerar. Dock är det någonting annat som jag hoppas mest på, en orsak till att inte jobba på cupen hela helgen, men den tror jag inte kommer....

Hade första styrkepasset igår med juniorerna, körde cirkelträning och det var ju kul. Intressant att se den (bristande) styrkenivån men det blir väl bättre!

Nu orkar jag inte skriva nått mer än att jag nog lägger ner blogg-fan snart. Vad kul det ska bli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0