Gott Nytt År

Funderar på att lägga ner bloggen till ära av det nya året. Men först kan jag kosta på mig en kort resumé av min ledighet:

Åkte direkt till Uppsala och min far där jag spenderade julafton och juldagen i feber. Bestämde mig för att bli frisk till kryssningen på lördagen och det gick någorlunda. Tappade min röst på båten (tror någon stal den...) och har bara hittat den sporadiskt sen dess. Gled upp till Östersund direkt efter vilket var rätt okay. Kul att hänga med Emsjö och Torstensson samt att se dödens väntrum igen. Nyår blev inget vidare men ändå okay. Hade hellre spenderat nyårsafton i Västerås, men shit happens..

Allt som allt en bra ledighet utan speciellt mycket nykterhet. Nu är det tillbaka till vardagen och jag grämer mig lite, nej, mycket för denna gråa massa som kallas vardag.

Startar resan hemåt idag via Nyköping för att sedan kuska hem över lördagen. Måste jobba på söndag. Vad kul det ska bli! .... suck......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0