Tillbaka till vardagen, del I

Kom hem klockan 0200 inatt efter en 9 timmars resa via den fantastiska staden Nyköping till Norge. Jag kliver in i lägenheten som är nystädad och kall. Väldigt kall. De graderna som var över nollan på termometern var lätträknade. Detta beror på att jag stängde av all el-värme när jag drog och att dra, det är nått som det gör runt alla fönster..

Så efter att ha legat och skakat av kyla i en halvtimma så somnade jag, fullt påklädd under täcket. Vaknade först vid 9 och då var det nog 15 grader i sovrummet iaf så jag somnade om. Klev upp gjorde jag först 1230 och började vardagssysslorna, kastade in tvätt och började diska.

Nu väntar jag på att tvättmaskinen ska bli färdig, sen åker jag ut på jobbet och spenderar de nästa 4-6 timmarna där.

Vad kul det ska bli....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0